Tuesday 24 February 2015

WM's Kicthen : Budget Catering

Assalamualaikum semua! 

Kepada yang dah biasa order dengan WM's Kitchen ni tau la trend dia macam mana kan. Jenis yang order last minute insyaAllah sampai. Tapi... tapi nak habaq la, kalau macam berkelapangan atau stock ada, insyaAllah kitorang tak tolak :)

Kalau nak tau, WM's Kitchen juga ada menyediakan catering secara kecil-kecilan. Kiranya macam kalau ada yang nak buat jamuan, majlis orang dalam 20-100 orang tapi taktau nak masak apa, tak sempat nak masak ke boleh order dengan kitorang.


Bihun goreng untuk 60 orang
Contoh Khamis cuti CNY lepas ada customer order Bihun goreng untuk 60 pax siap dengan air panas (teh tarik) dengan Sirap Bandung. Desserts creampuff. Tuan rumah hanya perlu siapkan tempat dengan pinggan cawan untuk makan minum. Kalau nak kitorang sediakan pun boleh kiranya kena habaq la no.
Rencah ayam, tauhu, telur, carrot dan lain-lain
Harga insyaAllah berpatutan, boleh runding. Macam Teh Tarik tu, kitorang tak pakai serbuk teh biasa, tapi pakai Teh Boh. Sebab nak jaga quality. Prinsip kami, kalau nak bagi orang makan kena sama sedap macam kita sendiri nak makan. :)


Teh Tarik & Sirap Bandung
Yang ni plak, ada customer nak pergi picnic tapi tak sempat nak prepare. Boleh jugak call kitorang, makanan akan di pack dalam tupperware. So senang la nak makan kan.


Small packs
*************************
Untuk maklumat lanjut boleh hubungi :

Whatsapp/SMS : +60173617846 (Cik Wanie)
Email : wmbywaniemaya@gmail.com
Facebook : WM's Kitchen
Instagram : @misswanniee

Lokasi : Seksyen 28, Taman Alam Megah Shah Alam (area PROTON)

Terima kasih.

xoxo,

WM